Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El millor jazz, al Col·legi

El millor jazz, al Col·legi

18 gener 2016

jazz-carme-canela-trio (5)El 5 de novembre el Col·legi va acollir una vetllada jazzística amb la formació Carme Canela Trio, un acte organitzat per la Comissió de Cultura.

Nascuda a Barcelona, Carme Canela és una de les veus més reconegudes dins el panorama del jazz del nostre país. La seva experiència musical avarca col·laboracions amb músics de l’àmbit jazzístic internacional i espanyol. Ha participat en més de 40 CDs dels millors músics de jazz nacional i internacional i ha enregistrat 7 CDs com a líder. També és professora de cant dins el departament de Jazz i Música Moderna de l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya).

A continuació, podeu veure un recull d’imatges del concert:

Amb la col·laboració de:

martiniroyale