Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Els més petits vénen de festa al Col·legi

Els més petits vénen de festa al Col·legi

19 desembre 2013

Amb què associa un nen la paraula “col·legi”? El més probable és que amb deures i exàmens, però si es tracta de la festa infantil que ha organitzat el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, a l’única assignatura que haurà de treure bona nota és en la de passar-s’ho bé.

El Col·legi va preparar una festa infantil l’11 de desembre en la qual el saló d’actes va acollir un espectacle protagonitzat per dos ratolins, en Safrà i en Serafí, a càrrec de la companyia Txo Titelles. Un de color marró i reflexiu, i l’altre gris i impulsiu, van haver de deixar de banda les seves diferències per aconseguir fer front al Ratot dolentot. Gràcies a aquesta aventura, els dos ratolins van demostrar el valor i la força de l’amistat i van aconseguir que tant els més grans com els més petits gaudissin de la història.

En acabar, es van lliurar els premis als dibuixos guanyadors del V Concurs de Dibuix Infantil del COFB. Els premiats han estat els següents:

En la categoria de 4 a 5 anys: JON VALDEZATE LÓPEZ, fill d’Ainhoa Lópezdibuix 1

En la categoria de 6 a 7 anys: MARIA CLEMENTE MARTINEZ, fill de Magdalena Martínez

dibuix2

En la categoria de 8 a 9 anys: MIRIAM BALLART MARSAL, filla de Francesc Ballart

dibuix3

Tots dos actes han estat organitzats per la Comissió de Cultura i la seva responsable, Marian Carretero, opina que “és una gran satisfacció organitzar aquest tipus d’actes familiars , tan entranyables en els quals tenim l’oportunitat de trobar als nostres companys amb els seus fills o néts en un entorn diferent dedicat als nens i nenes”. “Els dibuixos presentats –prossegueix Carretero- són una meravella i és una decisió molt difícil per al jurat triar els tres guanyadors, ja que tots s´ho mereixen. El millor premi és veure els nens i nenes gaudint de l’espectacle i passar-nos-ho d´allò més bé”.