Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Inaugurada la 14a edició del Màster de Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF)

Inaugurada la 14a edició del Màster de Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF)

25 octubre 2018

El passat 16 d’octubre el president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, Jordi De Dalmases, va inaugurar la XIV edició de Màster de Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF). A l’acte inaugural també va assistir l’equip directiu del Màster, format per: Joan Carles Serra, farmacèutic expert en màrqueting i Cristina Rodríguez i Mònica Gallach, coordinadores del Màster i membres del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB.

Discurs inaugural del MGOF

En el discurs inaugural, el president del COFB va exposar que “les oficines de farmàcia formem una xarxa molt organitzada que, a més de xarxa geogràfica, és una xarxa informàtica real a través de la recepta electrònica. A la qual cosa cal sumar-hi la capacitat d’aportar el màxim contingut a la nostra professió, fent que la nostra feina sigui efectiva en els objectius sanitaris”.

Què destaquen els alumnes de l’anterior edició?

• La possibilitat de posar en pràctica tots els coneixements adquirits
      • Aprofundir en el camp de la gestió i comprendre com treballa el sector actualment
      • Fer una radiografia de la farmàcia i definir com es pot millorar

Aquí trobareu més informació de la clausura de la XIII edició, amb declaracions dels alumnes.

Un exemple d’això és, pel president del COFB, el Programa de detecció precoç de càncer de còlon i recte. “Amb la participació de les farmàcies s’aconsegueix augmentar el percentatge de població objectiva a la qual s’arriba, que s’apropa al 50%”, va afirmar.

Els alumnes de MGOF durant la benvinguda del president del Col·legi, Jordi de Dalmases.

Així mateix, De Dalmases també va destacar que “a banda de gestionar la farmàcia, els farmacèutics hem d’intentar influir en la salut dels ciutadans. La nostra actuació ha de fer que no només donem un fàrmac en el temps oportú i les condicions òptimes, sinó que a més hem de fer que aquest tingui els millors efectes en la salut dels ciutadans. Si ho aconseguim, ningú podrà posar en dubte l’existència del farmacèutic en l’ordenament de professionals sanitaris”.

Jordi De Dalmases, president del COFB, durant la inauguració de la XIV edició.

Les 3 grans àrees del MGOF

*Mòduls amb inscripció oberta actualment, els quals es poden cursar separadament.