Estàs aquí: Inici > Destacats > La Vocalia d’Alimentació i Nutrició, al 20th International Congress of Nutrition

2 octubre 2013
poster-congresalimentacio

Membres de la Vocalia d’Alimentació i Nutrició del Col·legi amb el pòster presentat al Congrés

4.000 experts s’han reunit al 20th International Congress of Nutrition, on la Vocalia d’Alimentació i Nutrició del Col·legi ha presentat un pòster sobre la prevenció de l’obesitat infantil i el seu abordatge des de la farmàcia comunitària en col·laboració amb la resta de professionals. En concret, el treball presenta un algoritme que proposa controlar pes i alçada des de la farmàcia dels nens d’entre 6 i 14 anys i donar-los recomanacions de dieta i d’activitat física, d’acord amb el Comitè Operatiu de Prevenció i Salut Comunitària (COPISC). També estableix casos per a la derivació al metge (Veure el pòster Healthy lifestyle for the prevention of childhood overweight  and obesity in a multidisciplinary approach to public health in the community pharmacy”)

Una desena de farmacèutics de Barcelona han assistit a aquest congrés internacional. D’acord amb Anna Bach, vocal d’Alimentació i Nutrició del COFB, participar en cites com aquesta és important “per posar-nos al dia i per visibilitzar la feina feta des del col·lectiu farmacèutic en el camp de l’alimentació i la nutrició”. El 20th International Congress of Nutrition es celebra cada 4 anys i en la seva edició 2013, que ha tingut lloc a Granada (15-20 setembre), s’ha parlat del paper de l’alimentació en les malalties cròniques, nutracèutics, alimentació i immunitat i molts projectes de nutrició comunitària tant a nivell internacional com regional, entre d’altres. Properament, la Vocalia d’Alimentació i Nutrició del Col·legi us resumirà algunes de les qüestions més destacades d’interès per al col·lectiu a través del Blog.