Estàs aquí: Inici > Destacats > Memòria del COFB: què ha estat el més destacat del 2018?

Memòria del COFB: què ha estat el més destacat del 2018?

5 agost 2019

Què va ser el més rellevant pel COFB l’any passat? La resposta la trobareu a la Memòria 2018 de la institució, que com a temes centrals aborda, d’una banda,  les campanyes destacades del 2018“Atenció Pell”, amb l’objectiu de prevenir el càncer de pell, i “Atenció Medicació”, per millorar l’adherència als tractaments. D’altra banda, també fa un repàs dels projectes professionals que, gràcies a la implicació i compromís dels farmacèutics, s’han continuat enfortint, com ara el Programa de detecció precoç de càncer de còlon i recte o el Programa d’intercanvi de xeringues.

Quins altres continguts recull la Memòria?

A l’apartat de Formació, recull, entre d’altres, les xifres de l’oferta formativa 2018-2019, com les més de 200 activitats impartides en el marc del Programa de Formació Continuada o l’increment del 14% dels assistents a les activitats formatives respecte al 2017.

A més, també mostra les dades més representatives del col·lectiu farmacèutic, i fa referència, entre altres qüestions, a Infarma Madrid 2018, als temes que més interès han generat pels mitjans de comunicació, a la finalització dels retards en els pagaments a les farmàcies catalanes o a les reunions que la Junta de Govern ha realitzat en diferents localitats de la província de Barcelona.

Tot plegat, sense deixar de banda la Diada del Farmacèutic, les beques col·legials, les accions dutes a terme en el marc de la Comissió de Compromís Social de la institució i la potenciació de l’activitat i la presència digital del Col·legi.

Timeline interactiu i Annex

La Memòria s’acompanya, d’una banda, d’un timeline interactiu, amb el més destacat del 2018 classificat per mesos. A través d’aquesta línia del temps, l’usuari pot fer-se una idea de tot el que ha donat de si l’any i en què ha centrat esforços el Col·legi.

D’altra banda, la Memòria inclou un Annex  titulat Qui mou el Col·legi?, que fa un repàs dels objectius de les 8 Comissions delegades de la Junta de Govern, explica la tasca principal del 2018 de cadascun dels 13 departaments del Col·legi i dedica un espai a agrair la implicació dels més de 8.900 farmacèutics col·legiats de la província de Barcelona.

Accedir a la Memòria 2018 i consultar les publicacions anteriors (Via www.cofb.org).