Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Nova edició del Concurs de Dibuix Infantil

Nova edició del Concurs de Dibuix Infantil

24 novembre 2014

dibuixos2013La Comissió de Cultura del COFB organitza la VI edició del Concurs de Dibuix Infantil adreçat a nens i nenes de 4 a 9 anys. “Un desig per Nadal” és el tema triat perquè els infants donin via lliure a la seva creativitat i expressin les seves emocions fent una de les coses que més els agrada: dibuixar.

Poden participar els fills i néts dels col·legiats i dels treballadors del Col·legi. Els dibuixos es poden entregar fins l’11 de desembre. Consulteu les bases per poder participar [document PDF].

En aquest enllaç podreu veure els dibuixos guanyadors de l’any passat i l’entrega de premis a la celebració de la Festa Infantil. Enguany tindrà lloc el dimecres 17 de desembre a les 17.30 h al Col·legi. Hi haurà un Taller de Xapes en col·laboració amb la campanya “L’Arbre dels Petits Valents” de l’Hospital Sant Joan de Dèu. A les 18.30 h la festa comptarà amb l’actuació de Pablo Superstar, que presentarà “Magia por aquí, risas por allá” un espectacle que combina elements de màgia i de clown perquè tothom s’ho passi d’allò més bé. Hi haurà regals per a tots els assistents!

Amb la col·laboració de:

patrosNadal