Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Pren possessió la nova Junta de Govern del COFM

Pren possessió la nova Junta de Govern del COFM

19 juny 2014
IMG_0440 Nova Junta amb conseller

Foto de família de la nova Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Madrid amb el conseller de Salut, Javier Rodríguez

El 17 de juny va prendre possessió la nova Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Madrid, proclamada electa el passat 4 de juny. Representants del Col·legi de Barcelona van estar presents a l’acte, ja que ambdós col·legis han demostrat capacitat d’enteniment i d’aconseguir materialitzar projectes conjunts com ara Infarma o la plataforma de formació Àgora Sanitària.

El nou president del Col·legi de Madrid, Luis Joaquín González, va afirmar durant l’acte que establiran polítiques “dirigides a millorar l’atenció al col·legiat, i revisarem els serveis per millorar la seva satisfacció” i que la relació amb la Administració de la Comunitat de Madrid “serà constructiva i lleial com fins avui”.

Amplia informació sobre aquesta notícia al web del Col·legi de Farmacèutics de Madrid (relació de membres de la nova Junta, galeria de fotografies i discurs del nou president).