Estàs aquí: Inici > Destacats > Publicada la Memòria 2020 del COFB. Repàs de l’activitat d’un any marcat per la COVID-19

15 octubre 2021

El 2020 ha estat, sens dubte, un any marcat per la COVID-19, i el compromís dels farmacèutics dels diferents àmbits d’exercici de la professió, ha estat clau per donar resposta a les necessitats sanitàries i socials que s’han produït. Us convidem a fer un repàs de tot el que hem aconseguit junts al llarg del 2020 a través de la Memòria del COFB, que està acompanyada d’un timeline interactiu amb el més destacat de cada mes.

Cliqueu a la imatge per accedir a la Memòria del COFB 2020.

Els temes principals del 2020

Els diferents projectes que s’han impulsat en el marc de la COVID-19 són un dels temes centrals de la Memòria, sense deixar de banda que, en el vessant més institucional, el 2020 ha estat marcat per la renovació de la Junta de Govern, i també s’han posat en marxa projectes estratègics per a la professió, com Farmaserveis.

A la Memòria, també es recullen, entre altres temes, la il·luminació de la Torre Glòries amb motiu del Dia Mundial del Farmacèutic 2020, imatge que ha estat escollida per il·lustrar la portada; les característiques principals del Programa de Formació Continuada, que es va adaptar al context de la pandèmia; la celebració dels 10 anys d’Àgora Sanitària; les Jornades Digitals Infarma COVID-19; i l’homenatge en format virtual als farmacèutics que celebraven 50 i 75 anys de col·legiació.

D’altra banda, la Memòria es fa ressò de l’àmplia repercussió que la tasca dels farmacèutics ha tingut als mitjans de comunicació, així com l’any ple d’activitat digital per la pandèmia. Alhora, a més de fer un seguiment de les xifres més destacades de la professió i de les dades dels serveis professionals, s’inclouen les accions impulsades en el marc de la Comissió de Compromís Social (RSC), les beques i premis atorgades i l’activitat de CoFBServeis.

El timeline interactiu de la memòria del COFB

Qui mou el Col·legi? Comissions, departaments i col·legiats

Finalment, la Memòria conclou amb l’Annex “Qui mou el Col·legi?”, format per tres apartats: Comissions, en què es desglossen els objectius de les Comissions delegades de la Junta de Govern; Departaments, on s’exposen les activitats més rellevants dutes a terme el 2020 per cadascun dels Departaments de la institució; i Col·legiats, dedicat a tots vosaltres, els més de 9.000 col·legiats de la província de Barcelona.

Accedir a la Memòria 2020 i consultar les publicacions anteriors (Via cofb.org)