Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Un Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia d’aplicació immediata: informa-te’n el 26

17 setembre 2013

Dijous 26 de setembre hi ha una sessió informativa sobre el Màster en Gestió de l’Oficina de Farmàcia (MGOF), que comença a mitjans d’octubre al Col·legi, perquè els interessats puguin saber més sobre la formació i resoldre els seus dubtes. Inscriu-te aquí a la sessió informativa

Es tracta de la novena edició del Màster, que ha anat actualitzant els seus continguts d’acord amb l’entorn i les experiències dels professors i dels alumnes de les anteriors edicions. El MGOF incorpora exercicis, casos i altres recursos perquè els coneixements adquirits es puguin aplicar ràpidament i fer-se canvis en la gestió de la farmàcia de manera immediata i en la direcció adequada.

Els tres mòduls del Màster -Màrqueting, Finances i Gestió de persones- també es poden cursar per separat.

Cal destacar que el 20% dels titulars de les farmàcies de Barcelona s’han format en gestió al Col·legi a través del MGOF, que s’adreça a potenciar els coneixements en direcció i gestió d’empresa i a identificar noves oportunitats en l’entorn, tenint en compte les especificitats de la farmàcia i en equilibri amb la qualitat de l’atenció farmacèutica.