Estàs aquí: Inici > Món col·legial > X edició del Concurs de Dibuix Infantil del COFB: “El Nadal del Petit Príncep”

X edició del Concurs de Dibuix Infantil del COFB: “El Nadal del Petit Príncep”

14 novembre 2018

“El Nadal del Petit Príncep” és la temàtica de la X edició del Concurs de Dibuix Infantil del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, organitzat per la seva Comissió de Cultura. Es tracta d’una activitat adreçada als nens i nenes perquè puguin expressar artísticament les seves emocions i creativitat.

Els participants han de tenir entre 4 i 11 anys i ser fills o néts de col·legiat o treballador del COFB. Segons la seva edat, participaran en una de les quatre categories del concurs: de 4 a 5, de 6 a 7, de 8 a 9 i de 10 a 11 anys.

La data límit d’admissió dels dibuixos és el 10 de desembre de 2018, i el lliurament dels premis es farà durant la Festa Infantil a la seu del col·legi el 12 de desembre a les 18.30 hores.  El guanyador de cada categoria rebrà com a premi un lot de material didàctic. A més, s’organitzarà una exposició amb tots els dibuixos fins gener de 2019.

Com participar? Per a més informació, consulteu les bases del concurs aquí.

La Festa Infantil del Col·legi per als més petits de la casa se celebrarà el 12 de desembre de 2018 . Per recordar la màgia i les rialles de la festa de l’any passat, feu clic aquí.

Amb la col·laboració de: