Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Formulació, una tendència a l’alça: VII Fòrum Aprofarm (30 de maig)

Formulació, una tendència a l’alça: VII Fòrum Aprofarm (30 de maig)

20 maig 2014

formulacio-recurs1

Una conferència sobre la formulació en neonats, un grup de població on haaprofarm augmentat el percentatge de pacients que necessiten tractaments preparats amb formulació magistral, obrirà el 30 de maig el VII Fòrum Aprofarm (Associació professional independent de farmacèutics formuladors). El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona tornarà a acollir la trobada, celebrada aquest any sota el lema “Formulació: La realitat d’una tendència a l’alça”.

“L’objectiu del Fòrum Aprofarm és posar en evidència la realitat de la formulació com a element professional a l’alça en determinats àmbits mèdics: formulació en el tractament de neonats, dermatologia, podologia i d’altres. Cal remarcar la bona acceptació per part del prescriptor però també algunes dificultats amb què ens trobem com la seva manca de formació en l’àrea i també l’adaptació de les fórmules magistrals al sistema de recepta electrònica”. Francesc Llambí, president d’Aprofarm i vocal de la Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona.

Els casos pràctics amb la presentació de noves fórmules (teràpia vascular, dermatologia, veterinària, proctologia…) i les FAQ en formulació -preguntes freqüents- centraran gran part d’aquesta jornada que reuneix farmacèutics i d’altres professionals sanitaris. També s’exposaran nous projectes de l’associació Aprofarm.

Consulta el Programa

Inscripcions (assistència gratuïta)