Estàs aquí: Inici > Destacats > Els farmacèutics als mitjans: Juny 2014

Els farmacèutics als mitjans: Juny 2014

30 juny 2014

Durant el mes de juny els farmacèutics catalans han estat notícia. Coneix per què:

La farmàcia catalana aborda el seu futur assistencial

correoLa 1a Jornada Estratègica i accions per a la farmàcia 2014-2016 organitzada pel Consell de Col·legis Farmacèutics de Catalunya, a més de comptar amb una alta assistència dels farmacèutics, també va tenir una forta presència als mitjans de la premsa especialitzada.

Destaquem la tribuna que va escriure el president del Col·legi, Jordi de Dalmases, al diari Correo Farmacéutico: “Con fiebre o sin ella: estamos creciendo”. D’altra banda, les informacions de la nota de premsa sobre la Jornada enviada des del Col·legi van aparèixer als següents mitjans: Correo Farmacéutico, El Global, IMFarmacias, El Farmacéutico, Redacción Médica i Farmaventas.

Els farmacèutics no cobren la factura d’abril

El País 050614Els impagaments dels medicaments dispensats a les oficines de farmàcia continuen sent notícia, i mostra d’això són els mitjans que fan ressò de les notes de premsa que envia el Col·legi denunciant aquesta situació. Correo Farmacéutico, El Global, El Farmacéutico, IMFarmacias  i Infosalus van ser els portals especialitzats que van recollir l’impagament de la factura d’abril.

Pel que fa als mitjans generalistes, la notícia es va publicar a Europa Press3/24El PaísTelecinco, El Economista, La Razón i Diari de Girona.

Formulació, una tendència a l’alça: VII Fòrum Aprofarm

acta sanitaria

La tendència a l’alça de la formulació magistral i la necessitat de potenciar els tractaments individualitzats són dos dels missatges que va recollir la nota de premsa que es va fer arribar als mitjans especialitzats. Els diaris que van fer menció a aquesta setena edició del Fòrum van ser Correo Farmacéutico,  IMFarmacias i Acta Sanitaria.

Ens reunim amb la Delegació del Govern per acabar amb el deute de la farmàcia

8tvMitjans especialitzats i generalistes van fer difusió del resultat de la reunió entre el president del Col·legi, Jordi de Dalmases; el secretari d’Estat d’Administracions Públiques, Antonio Beteta; i la secretària general de Coordinació Autonòmica, Rosana Navarro. Alguns d’ells van ser els següents:

Premsa especialitzada: Correo FarmacéuticoEl Global i Redacción Médica.
Premsa generalista: Europa PressLa Vanguardia3/24 i ACN.
Televisió: Notícies vespre de BTV (minut 5:44) i l’informatiu de 8TV (minut 25:36).