Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Córdoba acollirà el Congrés Nacional Farmacèutic

Córdoba acollirà el Congrés Nacional Farmacèutic

30 setembre 2014

congreso_nacional_farmaceutico_cordoba_espana_2014_671El XIX Congrés Nacional Farmacèutic, que tindrà lloc del 22 al 24 d’octubre, és una de les grans cites de la professió farmacèutica en la qual s’aborden els principals temes d’interès professional i actualitat farmacèutica. En aquesta dinovena edició del Congrés, que se celebra cada dos anys, el lema escollit és “Fem Farmàcia”, en el qual es recull el compromís dels farmacèutics amb el pacient i amb el sistema sanitari. Està organitzat pel Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos amb la col·laboració del Col·legi de Farmacèutics de Córdoba. Jordi de Dalmases, president del Consell de Col·legis de Farmacèutics de Catalunya i del Col·legi de Barcelona i vicepresident del Consejo moderarà la taula “Farmàcia Comunitària: punt de partida i futur”.

El XIX Congrés Nacional Farmacèutic vol fer visible l’evolució de la farmàcia comunitària cap a una labor més assistencial, centrada en el pacient, que aposta pel desenvolupament de serveis professionals farmacèutics que contribueixen a millorar els resultats en salut, sent eficaces per als pacients i eficients per al sistema sanitari.

El programa científic del Congrés Nacional Farmacèutic tractarà el desenvolupament professional del farmacèutic, les bones pràctiques professionals, la gestió clínica en l’àmbit de la farmàcia assistencial, l’adherència als tractaments i el seu impacte en el pacient i en el Sistema Nacional de Salut, la pràctica col·laborativa, l’eSalut i la seva projecció en l’àmbit de la farmàcia o la construcció d’un espai sociosanitari comú. Consulta el programa preliminar.

De moment, més de 500 professionals farmacèutics s’han inscrit per assistir i participar en aquest esdeveniment. Tota la informació del Congrés —el programa científic, inscripcions, expositors, l’aplicació del Congrés per a mòbils— es troba disponible al web del Consejo (Portalfarma).

twitterSegueix les novetats del Congrés al perfil de Twitter de Portalfarma @Portalfarma i del Col·legi de Farmacèutics de Córdoba @COFcordoba. Per a la difusió de la trobada s’utilitzarà l’etiqueta #19CNF.

Un comentari