Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Educar amb humor: conferència de Carles Capdevila (vídeo)

Educar amb humor: conferència de Carles Capdevila (vídeo)

1 juny 2016

Educar amb humor, o el que és el mateix, la paternitat vista des de l’òptica de Carles Capdevila. Capdevila és llicenciat en filosofia i periodista. És director fundador del diari Ara i professor de Comunicació a la Universitat de Barcelona. Ha obtingut, entre d’altres, el premi Ondas (1999) i el premi Ciutat de Barcelona de Comunicació (2015). A més, és pare de quatre fills.

El 7 d’abril va oferir un discurs ple d’humor sobre la tasca de ser pare al Col·legi, un acte organitzat per la Comissió de Cultura. La trobada, en què va parlar de la importància del sentit de l’humor en l’educació dels fills, va suscitar entusiasme i molts somriures entre el públic. Com ell mateix diu “tenir fills et fa més savi, ni que només sigui perquè multiplica les oportunitats de matricular-te en aquest curs accelerat de paciència i fragilitat”. No us perdeu la seva intervenció, disponible al següent vídeo:

Algunes imatges de la conferència que va acollir el COFB:
educar-amb-humor-carles-capdevila-cofb-cultura (6)

La sala d’actes del Col·legi, plena de gom a gom

educar-amb-humor-carles-capdevila-cofb-cultura (5)

La Comissió de Cultura del COFB amb Carles Capdevila

educar-amb-humor-carles-capdevila-cofb-cultura (4)

El periodista va donar claus per “educar amb humor”