Estàs aquí: Inici > Destacats > Arriba el VI Concurs de fotografia del COFB

Arriba el VI Concurs de fotografia del COFB

3 juny 2021

La Secció de Fotografia del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (FotoCofb) convoca el VI Concurs de Fotografia per a tots els farmacèutics col·legiats i els seus familiars, majors d’edat, de primer grau.

Temàtica

La temàtica d’enguany tracta del desconfinament, sota el nom “Desconfinament, allegro ma non troppo”, les fotografies han de partir d’aquesta base: fotografies del retrobament amb amics i familiars, les primeres sortides i la quotidianitat desconfinada.

El concurs té dues categories premiades:

1. Fotografies en color.
  2. Fotografies en monocolor o blanc i negre.

Cada participant pot presentar un màxim de DUES fotografies en color i DUES en monocolor.

Formats de les fotografies

• Fetes amb càmera: les fotografies fetes amb càmera han de tenir una resolució mínima de 200ppi o la màxima possible.
  • Fetes amb el mòbil: les fotografies fetes amb mòbil (smartphone) s’han de presentar amb la màxima resolució possible.

Premis

Els premis consistiran en llibres de temàtica fotogràfica. Hi haurà un premi per a la millor fotografia en la categoria color i un premi per a la millor fotografia en la categoria blanc i negre o monocolor.

Inscripcions

• La inscripció és gratuïta i es pot realitzar aquí.
  • Poden participar els col·legiats o familiars majors d’edat i de primer grau, que s’han d’inscriure prèviament fins al 15 d’octubre de 2021. Bases consultables en aquest enllaç.