Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Farmacèutics tornen a participar en la 12a Jornada “No jubilis la Memòria” 2016

Farmacèutics tornen a participar en la 12a Jornada “No jubilis la Memòria” 2016

18 agost 2016

Per 12è any consecutiu la Fundació Mutuam Conviure va organitzar aquest esdeveniment on la memòria és la principal protagonista i en el que les xifres de participació van assolir màxims històrics amb 2.938 persones. De nou concurs de dòmino i ball country, van demostrar com amb l’edat un pot aficionar-se i ser capaç de moltes coses per gaudir-ne, mentre s’activa la memòria. Mostra d’això van ser els 79 casals que van participar en el campionat de dòmino i els 48 casals que van prendre part en el concurs de country.

Farmacèutics van tornar a participar en el campionat de dominó. La Gran Final, tant d’aquest concurs com del de ball de country, va tenir lloc el 7 de juny a l’auditori AXA, de l’Illa Diagonal. Hi van participar els sèniors dels espais de l’Ajuntament de Barcelona, Generalitat de Catalunya, Obra social La Caixa, Mutuam, i altres col·legis professionals (Metges, Advocats, Economistes, Periodistes, Enginyers Industrials, etc.) i d’altres entitats.

Ambient del campionat de dominó en què van participar farmacèutics jubilats:

12JornadaCuidat-063 12JornadaCuidat-049

12JornadaCuidat-030 12JornadaCuidat-076

Vídeo de la jornada

Font de la notícia i més informació: 3.000 persones grans participen a la 12a Jornada “No jubilis la Memòria” 2016 (Blog Mutuam)