Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Dos farmacèutics al pòdium de la VIII edició de la Cursa Intercol·legial

Dos farmacèutics al pòdium de la VIII edició de la Cursa Intercol·legial

2 maig 2017
Grup_de_Farmacèutics

Grup de farmacèutics participants en la cursa

El passat dissabte 22 d’abril es va celebrar la VIII edició de la Cursa Intercol·legial Sabadell Professional, esdeveniment que agrupa a col·legiats de diferents sectors per tal de fomentar les relacions socials a través de l’esport. Enguany, 16 corredors van representar el col·lectiu farmacèutic, dels quals, dos d’aquests, van pujar el pòdium de les seves respectives categories.

Es tracta d’Aida Arnaiz, en veteranes, i Carlos Arnaiz, en júnior masculí. La corredora va quedar subcampiona amb una marca de 48 minuts i 37 segons i un ritme de 4:52 min/km., repetint, així, com les edicions anteriors, pòdium. Pel que fa al corredor júnior, va recórrer el circuit en 45 minuts i 23 segons, temps que li va permetre quedar tercer en la seva categoria, tot establint un ritme de 4:33 min/km.

La classificació completa es pot veure a través del web oficial de la cursa en l’apartat de resultats i les fotos a aquesta galeria de Flickr.

El pòdium d'Aida Arniz

El pòdium d’Aida Arnaiz

Carlos Anariz arribant a la meta

Carlos Arnaiz arribant a la meta

Enquesta per als participants

“El grup de treball #esportfarma va facilitar consells hidratació als esportistes participants”

#Esportfarma va facilitar consells d’hidratació als esportistes

Aprofitant la cursa, el grup de treball de la Vocalia d’Alimentació i Nutrició del COFB #Esportfarma, centrat en nutrició i esport, va engegar una iniciativa per tal de conèixer més a fons els consums de complements alimentosos per part dels esportistes.

D’aquesta manera, el grup ha fet arribar una enquesta a tots els participants de la cursa en què es proporcionen un seguit de recomanacions per una bona pràctica esportiva en relació el bon ús dels complements alimentosos, la hidratació correcte i com aconseguir una dieta equilibrada. El qüestionari, a més, permet valorar la intervenció del farmacèutic com assessor nutricional en corredors aficionats. Aquesta enquesta no només està disponible per als corredors de la cursa, sinó per a tots aquells esportistes que vulguin participar.

Participa en l’enquesta!

Després de l’entrega de premis, es va procedir a celebrar el sorteig dels diferents regals que van aportar les empreses col·laboradores de la cursa. L’activitat, com cada any, també va estar oberta a familiars i amics dels col·legiats i associats dels vint col·lectius professionals que organitzen la cursa.

Foto de família dels corredors

Moltes gràcies per participar-hi. Fins a l’any que ve!

Potser també t’interessa: