Estàs aquí: Inici > Secció de fotografia del COFB > Segona edició del Concurs de Fotografia del COFB

Segona edició del Concurs de Fotografia del COFB

24 maig 2018

Aprofitant  la novena edició de la Intercol 2018 -Cursa Intercol·legial Sabadell Professional-, es va celebrar la segona edició del Concurs de Fotografia del COFB organitzada per la secció de fotografia del Col·legi.
Els guanyadors d’aquesta segona edició han estat, en la categoria de fotografia realitzada amb càmera, la col·legiada Marta Pons amb “Aigua”,  i en la categoria de fotografia realitzada amb mòbil, la col·legiada Olivia Cesbas amb “Petits grans campions”.

"Aigua" de Marta Pons. Guanyadora de la categoria de fotografia realitzada amb càmera.

“Aigua” de Marta Pons. Guanyadora de la categoria de fotografia realitzada amb càmera.

"Petits grans campions" d' Olivia Cesbas. Guanyadora de la categoria de fotografia realitzada amb mòbil.

“Petits grans campions” d’ Olivia Cesbas. Guanyadora de la categoria de fotografia realitzada amb mòbil.

Altres imatges presentades al concurs:

La secció de fotografia del COFB vol tenir en aquest apartat del blog, específic en temes fotogràfics, un punt de trobada amb tots els col·legiats i familiars aficionats a la fotografia, a fi i efecte de facilitar la comunicació i la realització d’activitats com per exemple:

• Propostes d’exercicis fotogràfics, amb la finalitat d’estimular la creativitat i alhora millorar la nostra tècnica fotogràfica. (Periòdicament es convocarà un concurs fotogràfic, i les fotografies presentades es podran penjar en aquest  Blog i les premiades s’imprimiran i seran exposades en la seu del COFB).
  • Informació de tècniques fotogràfiques específiques que la secció cregui oportunes o en resposta a les vostres peticions.
  • Donar a conèixer exposicions fotogràfiques.
  • Recollir les vostres propostes al voltant de la fotografia per tal que esdevingui un mitjà de comunicació complementari als butlletins del col·legi.

La secció de fotografia està orientada bàsicament a la fotografia digital tant la realitzada amb càmera, com amb el mòbil. Però no exclou la fotografia analògica.

Per comunicar-se amb la Secció de Fotografia (FotoCOFB) ho podeu fer a: Maribel Cortes (mcortes@cofb.net) o directament al nostre correu electrònic fotocofb@gmail.com