Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Dues representants del COFB al pòdium de la IX edició de “La Intercol”

Dues representants del COFB al pòdium de la IX edició de “La Intercol”

17 abril 2018

El passat dissabte 14 d’abril es va celebrar “La Intercol” 2018. Aquesta IX edició de la Cursa Intercol·legial Sabadell Professionala més de fomentar la pràctica de l’esport entre els professionals del nostre país, té com a finalitat divulgar i reforçar els beneficis i la funció social dels col·legis i associacions professionals davant la societat, el món empresarial, les administracions i l’opinió pública.

Sortida de La Intercol 2018.

Èxit d’inscripcions

Malgrat la pluja que amenaçava la prova, la Intercol es va poder celebrar amb total normalitat, i un any més els participants dels diferents col·legis professionals es van retrobar gràcies a aquesta jornada esportiva i festiva, la qual ha estat un èxit també a nivell d’inscripcions, superant les de l’any anterior.

Participació del COFB

Aquest any, 37 participants, entre col·legiats i familiars, van representar el col·lectiu farmacèutic, més del doble respecte els 16 que ho van fer a l’anterior edició.

Representats del COFB a La Intercol 2018.

Dues de les nostres representants van pujar al pòdium de les seves respectives categories. Aida Arnaiz va guanyar un any més la categoria de veteranes (75a a la classificació general) i Silvia Leal va ser segona a la categoria sènior femenina (20a a la classificació general). També cal destacar la setena posició general del col·legiat Isidre Tarascó.

A la imatge de l'esquerra, Aida Arnaiz amb el trofeu de primera classificada a la categoria de veteranes. A la imatge de la dreta, Silvia Leal (esquerra) al pòdium com a segona classificada de la categoria sènior femenina.

A la imatge de l’esquerra, Aida Arnaiz amb el trofeu de primera classificada a la categoria de veteranes. A la imatge de la dreta, Silvia Leal (esquerra) al pòdium com a segona classificada de la categoria sènior femenina. Font: Instagram @laintercol

Moltes gràcies per participar-hi. Us esperem l’any que ve!

Potser també t’interessa: