Estàs aquí: Inici > Destacats > La primera edició del Concurs de Fotografia de Portades de la Circular ja té guanyadors

26 juliol 2022

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona ha celebrat la primera edició del Concurs de fotografia de Portades de la Circular Farmacèutica. El jurat, després d’avaluar totes les fotografies i compartir els raonaments tècnics sobre cada una d’elles, va escollir per unanimitat els guanyadors: “Mostrar” de Marta Pons i “Tintura” d’Alfred Roig. El premi consisteix en ser portades dels dos propers números de la Circular Farmacèutica.

Fotografies guanyadores

"Mostrar" - Marta Pons, guanyadora del 1r Concurs de Fotografia de Portades de la Circular.
“Mostrar” – Marta Pons, guanyadora del 1r Concurs de Fotografia de Portades de la Circular.
"Tintura" - Alfred Roig, guanyador  del 1r Concurs de Fotografia de Portades de la Circular.
“Tintura” – Alfred Roig, guanyador del 1r Concurs de Fotografia de Portades de la Circular.

Participants d’aquesta primera edició

Us animem a continuar participant en les activitats de la secció de fotografia i a enviar les vostres propostes al VII Concurs de Fotografia del Col·legi, dedicat en aquesta edició a la temàtica dels reflexos.

Podeu consultar les bases del Concurs en aquest enllaç.