Estàs aquí: Inici > Secció de fotografia del COFB > Visita comentada a l’exposició “Xavier Miserachs, epíleg imprevist” el próxim 15 de juny

24 maig 2018

FotoCofb, la secció de fotografia del Col·legi, organitza una visita comentada a l’exposició “Xavier Miserachs, epíleg imprevist, el divendres 15 de juny a les 18 hores, a la Fundació Catalunya-La Pedrera.

Xavier Miserachs, epíleg imprevist
Les places són limitades a 25 i hi poden accedir col·legiats, familiars i amics.
El preu de la visita comentada és de 6 euros.

Inscripcions per col·legiats aquí.
Inscripcions per no col·legiats aquí.