Estàs aquí: Inici > Destacats > En marxa el VII Concurs de fotografia del COFB

En marxa el VII Concurs de fotografia del COFB

22 juliol 2022

La Secció de Fotografia del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (FotoCofb) convoca el VII Concurs de Fotografia, adreçat a tots els farmacèutics col·legiats i familiars de primer grau majors de 18 anys.

Temàtica i categories

Enguany, la temàtica proposada per les fotografies participants en el concurs és “Reflexos” i es premiaran dues categories:

1. Fotografies en color.
  2. Fotografies en monocolor o blanc i negre.

Cada participant pot presentar un màxim de dues fotografies en color i dues en monocolor o blanc i negre. Les fotografies han de ser originals, exclusives dels autors, realitzades des del dia de la publicació de la convocatòria i no haver estat ni premiades ni publicades.

Formats de les fotografies

• Fotografies fetes amb càmera: han de tenir una resolució mínima de 200ppi o la màxima possible.
  • Fotografies fetes amb mòbil (smartphone): s’han de presentar amb la màxima resolució possible.
  • Els participants han de presentar les fotografies en suport digital, en arxiu JPEG (una per arxiu).

Premis

Els premis consistiran en llibres de temàtica fotogràfica. Hi haurà un premi per a la millor fotografia en la categoria color i un premi per a la millor fotografia en la categoria blanc i negre o monocolor.

• La inscripció és gratuïta i es pot realitzar a través d’aquest enllaç.
  • Poden participar els col·legiats o familiars majors d’edat, de primer grau, que han de formalitzar la inscripció abans del 14 d’octubre del 2022.

Bases consultables aquí.