Estàs aquí: Inici > INFARMA > Infarma 2019: En marxa el Comitè Científic

Infarma 2019: En marxa el Comitè Científic

27 setembre 2018

El Comitè Científic d’Infarma 2019 ja ha celebrat la primera reunió per preparar la nova trobada europea de farmàcia, que tindrà lloc els dies 19, 20 i 21 de març de 2019 al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona i que arriba a la 31a edició. Organitzat conjuntament pel Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB), el Col·legi de Farmacèutics de Madrid (COFM) i Interalia, Infarma és una de les principals trobades professionals del sector de la farmàcia comunitària a Europa.

Membres del Comitè Científic d'Infarma Barcelona 2019, amb la directora del Congrés, Francisca Aranzana al centre.

Membres del Comitè Científic d’Infarma Barcelona 2019, amb la directora del Congrés, Francisca Aranzana al centre.

Objectius de la reunió

La reunió del Comitè Científic tenia per objectiu iniciar el disseny i l’estructura del programa científic que permetrà, entre d’altres, l’intercanvi d’experiències i inquietuds dels professionals i també debatre al voltant de les principals novetats del sector. D’altra banda, al llarg de la trobada, també es van tractar les novetats en innovació que tindran lloc en aquesta edició, es van debatre propostes al voltant de la conferència inaugural i es van abordar aspectes relacionats amb la presentació dels pòsters.

Prèviament a la reunió del Comitè Científic d’Infarma 2019, al mes de juny d’enguany va tenir lloc la primera reunió del Comitè Organitzador, que va comptar amb l’assistència dels presidents dels Col·legis de Farmacèutics de Madrid i Barcelona, així com de membres d’ambdues institucions i d’Interalia, coorganitzadora de l’esdeveniment.

Totes les notícies d’Infarma en aquesta secció del Blog.