Estàs aquí: Inici > Destacats > El Col·legi i la Universitat de Barcelona uneixen esforços en l’àmbit acadèmic i de recerca

24 octubre 2019

El passat 21 d’octubre, el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) i la Universitat de Barcelona (UB) van signar un conveni  on s’estableix un marc de col·laboració per tal d’estrènyer les seves relacions institucionals i unir esforços en l’àmbit acadèmic i de recerca,  articulant-se principalment a través de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació. L’acord va ser rubricat per Joan Elias, rector de la UB, i Jordi de Dalmases, president del COFB.

Moment de la signatura del conveni per Joan Elias, rector de la UB, i Jordi De Dalmases, president del COFB. Font: UB

Consolidació del vincle entre ambdues institucions

El president del COFB, Jordi de Dalmases, ha expressat la satisfacció per la signatura d’aquest acord, celebrant el reforç del vincle amb una institució com la UB amb la qual ja s’estan impulsant  iniciatives conjuntes com el Màster d’Ortopèdia per a farmacèutics.

Els assistents a la signatura del conveni, d’esquerra a dreta: el secretari del COFB, Jordi Casas, el president del COFB, Jordi de Dalmases, el rector de la UB, Joan Elias, el degà de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, Jordi Camarasa, i la responsable del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB, Cristina Rodríguez. Font: UB

Els assistents a la signatura del conveni, d’esquerra a dreta: el secretari del COFB, Jordi Casas; el president del COFB, Jordi de Dalmases; el rector de la UB, Joan Elias; el degà de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, Jordi Camarasa; la responsable del Departament de Formació i Desenvolupament Professional del COFB, Cristina Rodríguez. Font: UB

D’aquest conveni, De Dalmases també destaca la possibilitat que “els estudiants del Grau en Farmàcia puguin gaudir de la precol·legiació i dels seus avantatges i serveis, en arribar als 210 crèdits dels seus estudis”.

Aspectes a destacar

A més d’aquestes facilitats en la precol·legiació, alguns dels altres aspectes reflectits en aquest marc de col·laboració són el foment de la participació de col·legiats i professors en la docència de postgrau i cursos de formació, facilitar als membres del COFB l’accés als serveis CRAI-Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, impuls i potenciació de programes de recerca d’interès general dins l’àmbit de les Ciències Farmacèutiques, i la promoció de la participació en conferències, seminaris,  exposicions i altres activitats organitzades per qualsevol de les institucions.