Estàs aquí: Inici > Destacats > Infarma 2023: Primera reunió del Comitè Científic

Infarma 2023: Primera reunió del Comitè Científic

11 octubre 2022

El Comitè Científic d’Infarma 2023 va celebrar el passat 5 d’octubre la primera reunió per preparar la nova trobada europea de farmàcia, que tindrà lloc els dies 14, 15 i 16 de març de 2023 al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona i que arriba a la 33a edició. Organitzat conjuntament pel Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB), el Col·legi de Farmacèutics de Madrid (COFM) i Interalia, Infarma és una de les principals trobades professionals del sector de la farmàcia comunitària a Europa.

Membres del Comitè Científic d’Infarma Barcelona 2023, durant la seva primera trobada a Barcelona.

Objectius de la reunió

La reunió del Comitè Científic tenia per objectiu iniciar el disseny i l’estructura del programa científic que permetrà, entre d’altres, l’intercanvi d’experiències i inquietuds dels professionals, així com debatre al voltant de les principals novetats del sector. D’altra banda, al llarg de la trobada, també es va presentar el lema del congrés, la proposta de la conferència inaugural, la presentació del nou espai “Iniciatives d’èxit” i els aspectes relacionats amb les normes i presentació dels pòsters científics d’aquesta edició.

Prèviament a la reunió del Comitè Científic d’Infarma 2023, el passat mes de juny va tenir lloc la primera reunió del Comitè Organitzador, que va comptar amb l’assistència dels presidents dels Col·legis de Farmacèutics de Madrid i Barcelona, així com de membres d’ambdues institucions i d’Interalia, coorganitzadora de l’esdeveniment.

Totes les notícies d’Infarma en aquesta secció del Blog.