Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Celebrem els 100 anys de Pere Quintana, col·legiat emèrit. Moltes felicitats!

Celebrem els 100 anys de Pere Quintana, col·legiat emèrit. Moltes felicitats!

1 març 2017

L’oportunitat de viure és el regal més gran que ens proporciona la vida. Cert és que en el transcurs dels anys s’originen entrebancs que compliquen el dia a dia, però, precisament, són aquests mals moments els que atribueixen valor a la infinitat d’altres meravellosos. Sí, viure és un regal i, per això, els aniversaris són tan especials. Deixant de banda els regals i les festes, el teu dia serveix per aturar-se en el temps, i quina millor data que aquella que, justament, celebres la longevitat, per apreciar l’existència.

Tots els aniversaris són especials i, al Col·legi, enguany, en celebrem un de molt: els 100 anys del col·legiat Pere Quintana. Així que, en nom de tots els membres del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, feliços 100 anys, Sr. Quintana!

Carrera professional

Per molts anys Pere Quintana. Feliços 100!

El senyor Quintana amb l’equip de la farmàcia de la Ronda de Sant Antoni

L’anadura professional del senyor Quintana al món de la farmàcia va iniciar-se un any abans de llicenciar-se. El 1940 va començar a treballar a la Farmàcia de Riudoms, a Tarragona, on va estar-s’hi dos anys. Del 1943 al 1945 va ajudar a gestionar la Farmàcia Coliseum, ja a Barcelona, ciutat on desenvoluparà tota la seva carrera com a farmacèutic. També el 45, va formar part de l’equip de la farmàcia del número 15 de Ronda Sant Antoni i, poc després, va fer un pas endavant i adquirí la farmàcia on va treballar-hi durant 38 anys i, de la qual, n’era el titular. Tanmateix, la seva muller, Margarita Trias, es va iniciar com a titular de la farmàcia de la Ronda de Dalt número 34. És en aquest establiment on el senyor Quintana es va traslladar al 83 fins al 88, any on, finalment, va decidir jubilar-se.

L’aniversari del senyor Quintana va ser el 18 de gener i, enmig de la festivitat que se li va organitzar, se’l va anomenar col·legiat emèrit. Seguidament, es poden veure algunes de les fotografies de la celebració:

L’experiència és un tipus de saviesa de molt valor. Adquirir vivències aporta uns coneixements que són impossibles d’obtenir estudiant. Així que, des del Col·legi, estem molt orgullosos de poder nodrir-nos de la veu d’aquells que han viscut tantíssimes experiències.