Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Circular Farmacèutica: interpretació de l’electrocardiograma, fitxes d’alimentació i nutrició i revisió farmacoterapèutica per a la incontinència urinària

25 novembre 2015

Circular73-3portadaJa ha sortit publicat el nou número de Circular Farmacèutica, la publicació científica que trimestralment edita el Col·legi i que recull articles elaborats per professionals sanitaris de reconegut prestigi.

Tres temes destacats en aquesta nova publicació: interpretació bàsica de l’electrocardiograma pel farmacèutic, recomanacions dietètiques pel sobrepès o augment de pes i revisió farmacoterapèutica per la incontinència urinària.

El rigor en el tractament dels temes i el prestigi dels autors dels articles fan d’aquesta publicació una via molt efectiva per donar a conèixer les novetats terapèutiques així com continguts relacionats amb l’atenció farmacèutica o la salut pública.

Vol. 73, núm. 3, tercer trimestre 2015

• Editorial: T. Casasín
  • Farmacoteràpia: Tractament farmacològic de la incontinència urinària
  • Espigolant