Estàs aquí: Inici > Món col·legial > El Col·legi acull una festa per als més petits

El Col·legi acull una festa per als més petits

24 desembre 2014

Els més petits van tornar a ser protagonistes de la festa infantil que anualment organitza el Col·legi. Prèviament a l’espectacle, els nens van poder explorar la seva vessant més creativa al taller de xapes, una activitat en col·laboració amb la campanya de “L’Arbre dels Valents” de l’Hospital de Sant Joan de Déu.

L’espectacle “Magia por aquí, risas por allá” de Pablo Superstar, que combina elements de màgia i de clown, va fer les delícies dels nens, i els va robar més d’un somriure.

Hi va haver regals per a tots els assistents gràcies a les empreses que han col·laborat: Cartostyl, L’Auditori, Embotits Salgot, Ecogranja Salgot, Puleva, Ordesa, Carpel, MyEntrada, Museu de la Xocolata i Cosmocaixa.

En acabar, es van lliurar els premis als dibuixos guanyadors del VI Concurs de Dibuix Infantil del COFB. Maria José Alonso, vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia, i Ramon Bonet, vocal d’Indústria del Col·legi, van ser els encarregats, juntament amb el mag Pablo Superestar, de lliurar als nens premiats el lot de material didàctic. Aquests són els guanyadors de l’edició d’enguany:

aina-lucasEn la categoria de 4 a 5 anys: Ana Lucas Villegas (5 anys) Ana Lucas, premi concurs infantil de dibuix, 5 anys

carla-rocaEn la categoria de 6 a 7 anys Carla Roca Canals (7 anys) Carla Roca, premi concurs infantil de dibuix, 7 anys

elsa-valdezateEn la categoria de 8 a 9 anys Elsa Valdezate López (9 anys). Recull el premi el seu germà JonJon Valdezate recull el premi concurs infantil de dibuix, 9 anys en nom de la seva germana Elsa, que ha estat la guanyadora

Tant la festa infantil com el concurs de dibuix han estat organitzats per la Comissió de Cultura del Col·legi.