Estàs aquí: Inici > Destacats > La nova Junta de Govern del COF de Barcelona pren possessió per al mandat 2020-2024

24 juliol 2020

Els membres de la nova Junta de Govern del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) van prendre possessió ahir dels seus càrrecs per al mandat comprès entre el 2020 i el 2024. Ho van fer en el marc d’un acte intern, adaptat a la situació actual marcada per la COVID-19 i respectant en tot moment les mesures de prevenció que recomanen les autoritats sanitàries.

Quatre grans línies estratègiques del COFB

Durant l’acte, el nou president del COFB, Jordi Casas Sánchez, va destacar les quatre grans línies estratègiques que s’ha marcat la nova Junta de Govern. “En primer lloc, assegurar la solvència, eficiència i sostenibilitat de la institució; en segon lloc, liderar la consolidació professional en tots els àmbits d’exercici de la professió; en tercer lloc, promoure el posicionament del farmacèutic com a agent de salut; i, finalment, fomentar la innovació, agilitat, transparència, digitalització i proximitat del Col·legi”, va explicar Casas. “Aquestes línies són fonamentals per aconseguir l’excel·lència professional, que, al cap i a la fi, és el que estem buscant”, va afegir.

“Afronto aquesta nova etapa amb una enorme il·lusió, però soc conscient de la responsabilitat que suposa estar al capdavant de 9.000 col·legiats”

A la seva intervenció, Casas també va compartir que, des de ben jove, té un vincle molt estret amb el COFB, i és per això que afronta aquesta nova etapa com a president de la institució amb “una il·lusió enorme i una gran satisfacció personal”. Així mateix, és conscient “de la responsabilitat que suposa estar al capdavant de pràcticament 9.000 col·legiats, amb reptes molt grans en tots els àmbits de la professió, i més en una situació de crisis sanitària com l’actual”,  va apuntar.

Finalment, va dedicar unes paraules d’agraïment a totes les persones que han confiat en ell i han fet possible que pugui assumir aquest nou càrrec, fent una menció especial a Jordi de Dalmases pels anys dedicats a la institució, 12 dels quals ho ha fet com a president del COFB. “Hem viscut moments molt intensos, sense anar més lluny aquests últims mesos amb la pandèmia. Ens hem de sentir molt orgullosos del Col·legi que deixes”, va traslladar-li Casas a De Dalmases.

10 noves incorporacions que garanteixen un relleu generacional

Aquesta Junta, proclamada electa el passat 2 de juliol, després que no es presentessin candidatures alternatives, compta amb 10 noves incorporacions provinents dels diferents àmbits de la professió. En paraules del nou president del COFB, “garanteixen, d’una banda, un relleu generacional; i, d’altra banda, un equip renovat amb noves idees i visions per aportar a la institució”.

Les noves incorporacions, corresponents a la meitat de la Junta, s’han produït als àmbits de la tresoreria i la vicetresoreria, i a les vocalies de número, d’Anàlisi, Distribució, Hospitals, Indústria, Investigació i Docència i Ortopèdia. La relació completa dels càrrecs dels membres de la nova Junta és la següent:

Junta de Govern del COFB 2020-2024

President: Jordi Casas Sánchez