Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Festa infantil al Col·legi: els més petits són els protagonistes

Festa infantil al Col·legi: els més petits són els protagonistes

4 gener 2016
festa-infantil-2015 (7)

Xavi Lozano durant la seva actuació

Tan sols queda un dia per la nit més màgica de l’any, la nit de Reis, on els més petits se’n van al llit il·lusionats per la visita dels Reis Mags. Al Col·legi, els més petits també van ser protagonistes de la festa infantil que any rere any reuneix a desenes de nens i nenes il·lusionats per gaudir d’una de les festes més entranyables i especials del Col·legi.

La celebració va tenir lloc el 15 de desembre i va començar amb l’actuació de Xavi Lozano, músic badaloní multiinstrumentista, que desenvolupa una impressionant destresa traient sons i construint melodies amb instruments insòlits. Els nens es van quedar bocabadats i la festa ens deixa imatges com aquestes…

festa-infantil-2015 (3)

Ramon Bonet i Maria Jose Alonso, membres de la Junta del Col·legi i presentadors de l’acte

Després de l’actuació, es van lliurar els premis del VII Concurs de Dibuix Infantil, del que s’han rebut 55 dibuixos. Maria José Alonso, vocal de Plantes Medicinals i Homeopatia, i Ramon Bonet, vocal d’Indústria del Col·legi, van ser els encarregats de lliurar als nens premiats el lot de material didàctic. També van fer menció especial, de part de tot el jurat del concurs, a la qualitat i creativitat de totes les propostes rebudes. Aquest any la llum de Nadal era el tema escollit perquè el més petits donessin via lliure a la seva creativitat.

Les guanyadores de l’edició d’enguany van ser:

• En la categoria de 4 a 5 anys: Arlet Cebrián Comajuncosa
  • En la categoria de 6 a 7 anys: Irene Vives Aguilar
  • En la categoria de 8 a 9 anys: María Jing Bover Bover

Podeu veure a les guanyadores i el seu dibuix, a sota de cadascuna d’elles, a les següents imatges:

També va haver temps per sortejar diversos premis: entrades per a un concert familiar a l’Auditori, invitacions per veure el Museu de la Música, una raqueta de tennis, entrades per al musical Peppa Pig, llibres i també entrades per visitar la granja ecològica Salgot a Aiguafreda.

Fins l’any que ve!

La Comissió de Cultura del Col·legi organitza anualment la festa infantil i el concurs de dibuix infantil.

Informació relacionada:

En el Dia Universal de l’Infant engeguem una nova edició del Concurs de Dibuix Infantil (Blog)

Amb la col·laboració de:

logos-patrocinadors-concurs-dibuix