Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Disponible nou número de la publicació científica Circular Farmacèutica

Disponible nou número de la publicació científica Circular Farmacèutica

22 novembre 2016

circular-3trimetre-2016-74Disponible nou número de la Circular Farmacèuticapublicació científica que trimestralment edita el Col·legi, que recull articles elaborats per professionals sanitaris de reconegut prestigi. En la portada d’aquest nou número, la utilització del plasma ric en factors de creixement (PRGF) en oftalmologia i el secret dels radiofàrmacs en el diagnòstic clínic nuclear per la imatge a l’apartat Farmacoteràpia, i les recomanacions dietètiques per a les dislipèmies a Alimentació i nutrició. Aquesta publicació està disponible en PDF.

Sumari del nou número:

Vol. 74, núm. 3, tercer trimestre 2016

• Editorial: signada per Tomàs Casasín, director de la revista.
  • Farmacoteràpia: Utilització de plasma RIC en factors de creixement (PRGF) en oftalmologia / radiofàrmacs: leucocits marcats amb radionuclids / Tractamanet farmacològic del glaucoma d’angle obert
  • Casos clínics: El transplantament haploidèntic / Leucoencefalopatia multifocal progressiva
  • Espigolant
  • Alimentació i nutrició: Fitxes de recomanacions dietètiques en les dislipèmies