Estàs aquí: Inici > Món col·legial > VIII Cursa Intercol·legial: inscripcions obertes

VIII Cursa Intercol·legial: inscripcions obertes

5 abril 2017

VIII-Cursa-Intercol·legial-inscripcions-obertesEl pròxim dissabte 22 d’abril el món col·legial té una cita amb l’esport. I és que, un any més, diversos col·legis i associacions professionals organitzen una nova edició de la Cursa Intercol·legial amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la coordinació tècnica de Gesport, així com amb el patrocini principal de Banc Sabadell. L’esdeveniment, que enguany celebra la seva vuitena edició, començarà a les 9:00 hores i tindrà, com a punt de partida (i d’arribada), el Passeig Olímpic del Port Marítim de Barcelona. Es tracta d’una iniciativa adreçada a col·legiats amb la possibilitat que, aquests, puguin inscriure a familiars i/o amics.

La cursa es dividirà en quatre categories, Infantil (d’11 a 14 anys), Junior (de 15 a 20 anys), Sènior (de 21 a 49 anys) i Veterà (de més de 50 anys) i, tenint en compte aquesta diferenciació, se’n realitzaran dues de simultànies per fer-ho més accessible a tots els participants: una de 5 quilòmetres per a la categoria Infantil i, per a la resta, una de 10 quilòmetres. Hi haurà primer, segon i tercer classificat a les quatre categories tan en masculí com en femení.

La recollida del dorsal, la samarreta corporativa i el xip es podrà fer abans de la cursa a la botiga Prorunners Barcelona (Ramon Turró, 303. Barcelona) durant el divendres 21 d’abril de 10:00 a 20:00 hores o, si es prefereix, el mateix dia de la cursa de 7:45 a 8:45 hores en el lloc de partida. Els participants rebran una bossa amb obsequis dels col·laboradors que s’entregarà al final de la cursa.

Les inscripcions ja estan obertes i es tancaran el 21 d’abril a les 13:00 hores, és a dir, un dia abans de l’esdeveniment.  Si vols participar-hi, córrer! Les places són limitades a 500 corredors per ordre d’inscripció. Per apuntar-se: Inscripció Cursa Adults i Inscripció Cursa Infantils

SAVE THE DATE: VIII Cursa Intercol·legial

• Dia: Dissabte 22 d’abril de 2017
  • Hora: 9:00 hores
  • Lloc: Passeig Olímpic del Port Marítim de Barcelona
  • Preu: amb xip groc, 10€ la inscripció d’adults (categories Junior, Sènior i Veterà); amb xip de lloguer 12€ la inscripció d’adults (categories Junior, Sènior i Veterà); inscripció gratuïta per la categoria infantil (amb xip de lloguer: 2€).
  • Inscripcions: obertes des del 23/03/2017 fins al 21/04/2017 a les 13:00 hores
VIII-Cursa-Intercol·legial-inscripcions-obertes

Plànol del recorregut (clicar per augmentar-lo)

Recordar que l’únic requisit indispensable per córrer a la Cursa és que cal estar col·legiat i inscriure’s seguint el procés establert al col·legi professional al qual es pertany.

Totes les imatges de l’any passat, aquí.

Per a més informació:

Edicions passades recollides al Blog: