Estàs aquí: Inici > Secció de fotografia del COFB > Noves sortides de la Secció de Fotografia del COFB

Noves sortides de la Secció de Fotografia del COFB

14 gener 2020

El grup de fotografia del Col·legi ha fet recentment dues sortides per seguir aprenent amb la càmera. La primera a Sant Andreu i la segona al Mercat de la Concepció.

Sortida a Sant Andreu

Dirigida per Alfred Roig i amb la col·laboració de M. Lluïsa Domènech i Isidre Alastrue, la primera va ser al barri de Sant Andreu. “Sant Andreu és un poble que ha quedat envoltat per una ciutat i té muralles potents que el separen: La Meridiana, La rambla de Fabra i Puig, la via del tren i el Nus de la Trinitat. Al mig de tot això hi ha un petit paradís”, explica la col·legiada Marta Pons, participant en la sortida.

Al llarg d’aquesta visita, els assistents van tornar als anys 1950, visitant edificis que es conserven o s’han reconstruït en condicions; també van tenir l’honor de visitar la Farmàcia Guinart -de més de cent anys- i veure els seus receptaris antics.  Per acabar la jornada, visita al mític Versalles on el grup es va fer aquestes fotografies en l’escala d’aquest magnífic local modernista, ànima de Sant Andreu des de fa molts anys.

Sortida al Mercat de la Concepció

A la següent sortida, el grup va aprofitar els contrastos de colors que els oferia el Mercat de la Concepció per improvisar-hi una sessió de fotografia. Segons Pons, “les fruites, les verdures i els peixos són sempre una font d’inspiració pels fotògrafs en formació, i no cal dir quan es troben amb les flors de la floristeria que dona a l’entrada del carrer València. És un autèntic festival de colors i contrastos.”