Estàs aquí: Inici > Destacats > Ja està en marxa el V concurs de fotografia del COFB

Ja està en marxa el V concurs de fotografia del COFB

26 juny 2020

La Secció de Fotografia del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (FotoCofb) convoca el V Concurs de Fotografia per a tots els farmacèutics col·legiats i els seus familiars de primer grau majors d’edat.

Temàtica

La temàtica proposada de les fotografies ha d’estar relacionada amb la COVID-19 i el confinament i desconfinament: fotos des de casa, fetes a casa, bodegons, retrats, trobades amb familiars i amics, etc.

Premis

El premis consistiran en llibres de temàtica fotogràfica. Hi haurà un premi per cada una de les dues millors fotografies en la categoria color i un premi per cada una de les dues millors fotografies en la categoria blanc i negre o monocolor.

Dates claus

• Inscripció: Entre el 15 de juny i el 16 d’octubre de 2020, ambdós inclosos.
  • Admissió de les fotografies: Del 19 al 30 d’octubre de 2020.
  • Exposició: Les obres premiades i aquelles que el jurat consideri seran impreses i exposades del 16 de novembre a l’11 de desembre del 2020, a la seu col·legial, amb el títol de la fotografia i el pseudònim de l’autor.

Categories, formats i inscripcions

Els col·legiats o familiars majors d’edat de primer grau que vulguin participar, s’han d’inscriure prèviament fins al 16 d’octubre de 2020.

Categories i format

El concurs té dues categories premiades:

a) fotos en color

b) fotos en monocolor o blanc i negre

Cada participant pot presentar un màxim de dues fotografies en color i dues en monocolor o blanc i negre, que podran estar fetes amb càmera o mòbil.

Les fotografies han de ser originals, exclusives dels autors i no haver estat ni premiades ni publicades abans.

No hi tenen cabuda fotomuntatges, collages, tècniques de pintura sobre imatge, fotografies manipulades de qualsevol manera, ni fotografies que continguin qualsevol text imprès o marca d’aigua. Tampoc s’admeten fotografies que atemptin contra la dignitat de les persones ni dels drets humans.

Inscripcions
Els drets d’inscrpció són gratuïts. Les bases del concurs es poden consultar en aquest enllaç, a través de l’apartat “Activitats” de la www.cofb.org