Estàs aquí: Inici > Destacats > Dibuixa la teva nadala i participa en el XIII Concurs de Dibuix Infantil del COFB

25 novembre 2021

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona celebra un any més el seu Concurs de Dibuix Infantil, adreçat a infants de 4 a 11 anys. Es tracta d’una activitat adreçada als més petits perquè puguin expressar artísticament les seves emocions i creativitat.

El Concurs de Dibuix Infantil del COFB es tracta d’un concurs creatiu, amb el qual la canalla pot expressar les seves emocions. En aquesta tretzena edició la temàtica és “Dibuixa la teva nadala“, i teniu temps d’enviar els dibuixos a concursdibuix@cofb.net fins dilluns 13 de desembre de 2021. Per saber com participar, podeu consultar aquí les bases del concurs.

Com a prevenció per la Covid-19, aquest any se seguirà amb la pauta de l’any passat. Així, tot i que no hi haurà festa, el Col·legi convoca quatre premis, un per cada categoria.

Els noms dels infants guanyadors es faran públics a través dels canals del COFB i els premis es podran passar a recollir a la seu del COFB. A més, com és habitual, els dibuixos premiats seran els protagonistes de la postal de Nadal del COFB d’enguany.