Estàs aquí: Inici > Destacats > Infarma Solidario organitza un concert benèfic que recaptarà fons per lluitar contra la pobresa farmacèutica

1 març 2023

El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB), el Colegio Oficial de Farmacéuticos de Madrid (COFM) i Interalia, en el marc d’Infarma Solidario 2023, organitzen una activitat benèfica extracongressual per recaptar fons que es destinaran a sis entitats sense ànim de lucre que lluiten contra la pobresa farmacèutica.

Aquesta activitat tindrà lloc el dimarts 14 de març, a les 21.30 h, a la Sala Apolo de Barcelona i comptarà amb l’actuació musical de l’Hotel Cochambre, banda de versions de temes de pop-rock nacionals i internacionals. Les entrades, amb un cost de 20 euros, ja es poden adquirir a la web www.infarmasolidario.com.

A més, Infarma Solidario 2023 compta amb donacions de col·laboradors que contribueixen a la causa solidària d’aquesta nova edició. Fins ara, col·laboren: en la categoria or, el Consejo General de Colegios Farmacéuticos; a la categoria plata, els laboratoris Ferrer i Reig Jofre; i en la categoria bronze, Arquia Banca, Cofares i Farmaconsulting.

La recaptació es destinarà íntegrament a sis entitats sense ànim de lucre

L’import recaptat mitjançant la venda d’entrades i les donacions dels col·laboradors es destinarà íntegrament a sis entitats que duen a terme projectes per lluitar contra la pobresa farmacèutica. Amb això, s’ajudarà pacients en situació de vulnerabilitat que no es poden permetre assumir el cost d’un tractament prescrit, sigui un medicament i/o un producte sanitari.

Les entitats sense ànim de lucre beneficiàries, escollides mitjançant una convocatòria pública, són l’Associació Espanyola Contra el Càncer, Farmacèutics Mundi, Banc Farmacèutic, Creu Roja Espanyola, Fundació Els nostres Petits Germans i Fundació Oncolliga.

Quina és la finalitat d’Infarma Solidario?

Des del 2016, Infarma Solidario ha organitzat diferents activitats benèfiques extracongressuals per conscienciar sobre la necessitat de dedicar esforços al compromís social, divulgar l’acció social i solidària dels diferents agents del sector farmacèutic, i organitzar activitats amb la finalitat de recaptar fons solidaris, destinats íntegrament al finançament de projectes d’àmbit humanitari i social.