Estàs aquí: Inici > Destacats > La farmàcia renova la seva representació a la Cambra de Comerç amb Marta Gento i Antoni Torres

9 octubre 2023

El 9 d’octubre es va constituir el nou Ple de la Cambra de Comerç de Barcelona, després de les eleccions celebrades el passat mes de setembre. Els farmacèutics i farmacèutiques estaran representats els pròxims quatre anys per Marta Gento, farmacèutica i vicetresorera del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB), i per Antoni Torres, farmacèutic i president de la Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC).

Nous representants de la Cambra de Comerç. Font: Cambra de Comerç de Barcelona.

Gento, que es va presentar en una candidatura independent, i Torres, integrat a la candidatura Va d’Empresa, ocuparan les dues places disponibles del Grup 9 “Comerç i Reparacions” – Categoria 7. Ambdós farmacèutics defensaran els interessos de la professió farmacèutica en aquest òrgan de govern donant continuïtat a la feina feta pels antecessors durant 30 anys, estant presents en les decisions estratègiques que es prenguin, visibilitzant el sector de la salut i fent palesa la contribució farmacèutica a l’economia, benestar i desenvolupament de la societat.

Els representants dels farmacèutics i farmacèutiques, els més votats de la Cambra

Les candidatures dels representants de la professió farmacèutica a la Cambra s’han imposat a la resta de llistes. Per una banda, la candidatura de la vicetresorera del COFB, Marta Gento, ha obtingut un total de 674 vots, sent la més votada de l’òrgan de govern; i, per altra banda, la candidatura del president de la FECAC, Antoni Torres, ha obtingut 657 vots, sent el segon més votat.

Marta Gento, farmacèutica i vicetresorera del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB).

“Hem demostrat, una vegada més, que som una organització on tots anem a l’una i som disciplinats. Entre altres col·lectius la resposta no ha estat tan bona”, apunta Gento a Correo Farmacéutico, en relació amb els més de 1.300 vots aconseguits entre tots dos candidats.

En les seves declaracions, la farmacèutica agraeix al Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, al Col·legi d’Òptics i Optometristes de Barcelona el suport rebut i també a la seva antecessora Núria Bosch, vicepresidenta del COFB, “tant per la seva feina en els darrers anys com pel suport incondicional que m’ha donat en aquest procés”.

Antoni Torres, farmacèutic i president de la Federació d'Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC).

Per la seva banda, Torres, assegura en aquest mitjà que “els farmacèutics, quan ens unim, som capaços d’aconseguir això, que és mèrit de qui ens ha votat” i afegeix que “la implicació empresarial ha suposat més que doblar els vots”.