Estàs aquí: Inici > Notícies farmàcia > Creu de la Cooperació d’Acofarma per a Francisca Aranzana

Creu de la Cooperació d’Acofarma per a Francisca Aranzana

28 juny 2013

faranzana-creuacofarma1Francisca Aranzana, vocal d’Oficina de farmàcia del Col·legi, ha rebut la gran Creu de la Cooperació, un premi lliurat per l’associació de distribuïdors farmacèutics Acofarma a aquelles persones que han contribuït al “desenvolupament i defensa dels valors del cooperativisme farmacèutic”. També ha rebut el guardó aquest any Lluís Barenys, expresident de Fedefarma i Asecofarma.

“És un honor i una satisfacció compartir aquest premi amb Lluís Barenys”, va destacar Francisca Aranzana, qui va afegir també que “El millor guardó són les persones d’alt nivell professional i humà que he pogut conèixer gràcies a la meva tasca”. La Vocal del Col·legi, amb més de 20 anys de treball al sector farmacèutic, va definir el cooperativisme com a “sinònim de compromís i qualitat”. “Ara més que mai necessitem la unió del sector per a tenir força com a col·lectiu i construir una farmàcia més professional, sostenible i adaptada a l’entorn actual”, va concloure.

Aranzana va formar part de l’equip d’Acofarma durant 8 anys i també va treballar com a comptadora i presidenta de la direcció tècnica de Fedefarma. L’any 2012 es va incorporar al Col·legi de Farmacèutics de Barcelona com a vocal d’Oficina de farmàcia i també va ser designada directora del Congrés Infarma 2013.