Estàs aquí: Inici > Destacats > Es posen en marxa les trobades amb els nous col·legiats i col·legiades

Es posen en marxa les trobades amb els nous col·legiats i col·legiades

25 setembre 2019

Aquest mes de setembre el Col·legi ha posat en marxa una iniciativa per apropar la institució als nous farmacèutics i farmacèutiques que s’han col·legiat aquest any. El President i diferents membres de la Junta de Govern del COFB els van donar la benvinguda a la seu col·legial, i van compartir la missió, els valors i els objectius del Col·legi, així com la seva funció d’acompanyament en el seu desenvolupament professional.

Jordi de Dalmases, president del COFB, i Jordi Casas, secretari, en un moment de la trobada amb els nous col·legiats i col·legiades.

Coneixent el que ofereix el COFB als col·legiats

Després de la presentació institucional, Francesc Ballart, cap del departament de Secretaria del COFB, i Mònica Gallach, farmacèutica membre del departament de Formació i Desenvolupament Professional, van compartir amb els assistents els diferents serveis i facilitats que el COFB posa a la seva disposició.

Ballart va fer un repàs a l’organització del Col·legi i a les diverses Vocalies que agrupen als col·legiats en funció de la seva branca professional.  Per la seva banda, Gallach va destacar les possibilitats que ofereix la institució des d’un punt de vista formatiu per la millora continua del professional. Des de conferències a cursos fins a arribar a màsters, s’ofereix tant formació presencial al Col·legi, com en línia mitjançant la plataforma Àgora Sanitària.

Francesc Ballart, cap del departament de Secretaria del COFB, amb els nous col·legiats.

Així mateix, es van compartir amb els assistents els diferents serveis que es posen a disposició del col·legiat. El suport a la dispensació a través del CIM, els diferents programes inclosos a la cartera de serveis -com el de cribratge del càncer de còlon i recte o el d’intercanvi de xeringues (PIX)-, la gestió de receptes, la regulació dels serveis d’urgències, la borsa de treball o el servei d’orientació professional, van ser algun dels exemples que van poder conèixer els nous col·legiats.

A banda d’aquesta primera trobada, està prevista una nova edició el pròxim 24 d’octubre a la seu del COFB, la qual serà comunicada als nous col·legiats pels canals habituals del COFB.