Estàs aquí: Inici > Món col·legial > Feliç Sant Jordi! La Comissió de Jubilats recupera llibres antics

Feliç Sant Jordi! La Comissió de Jubilats recupera llibres antics

22 abril 2016
St Jordi Posters-0002-2

La Comissió de Jubilats davant dels pòsters; Marta Pons, al centre de la imatge

Quan pensem en Sant Jordi, visualitzem roses, llibres, dragons, enamorats, nens i avis, homes i dones, “tothom té quelcom a dir, és una festa màgica” relata Marta Pons, membre de la Comissió de Jubilats del Col·legi. Moguts per l’esperit de la festa “en lloc dels llibres d’actualitat, com estimem molt els nostres llibres antics de la biblioteca, vam intentar fer màgia” explica Pons. Ajudats dels fotògrafs de la comissió, van barrejar en els seus “laboratoris d’alquímia” llibres, roses i colors, passat, present i futur, alegria, il·lusió i experiència, i van crear quatre pòsters per commemorar aquesta festivitat tant estimada.

“Hem fet uns cartells dedicats als llibres que estem estudiant i esperem que senzillament somrigueu quan els veieu” matisa Pons,  “si és així haurem aconseguit la nostra fita: fer-vos una mica mes feliços, alleujant la dura tasca diària”.

A continuació podeu veure fotos del pòsters exposats, els trobareu al costat de l’entrada de la Biblioteca del Col·legi.

santjorditwitterUs desitgem un Feliç Sant Jordi!