Estàs aquí: Inici > Destacats > Infarma 2020-2021 se celebrarà del 23 al 25 de març a Madrid

Infarma 2020-2021 se celebrarà del 23 al 25 de març a Madrid

4 maig 2020

Els col·legis oficials de farmacèutics de Madrid i Barcelona, en col·laboració amb Interalia, tornaran a unir forces per a celebrar, l’any vinent, una nova edició d’Infarma al recinte firal d’Ifema.

La data triada pel Comitè Organitzador per obrir les portes del Congrés i Saló de referència de la farmàcia a Espanya serà el 23 de març. Durant tres dies, Infarma tornarà a congregar els farmacèutics, professionals i empreses del sector en una cita anual consolidada al calendari, que s’ha convertit en el gran aparador professional i comercial del sector.

Amb l’avançament de la data del pròxim Infarma, els organitzadors volen mostrar el seu compromís ferm de celebrar una nova edició d’Infarma, a més d’oferir la màxima garantia i certesa possible als congressistes, visitants i expositors sobre una cita que va haver d’ajornar-se el mes de març passat, a conseqüència de l’evolució de la crisi sanitària desencadenada per la pandèmia de COVID-19.

L’emplaçament triat serà Ifema, el recinte firal de Madrid que és ja un símbol de la determinació d’una societat per lluitar contra la malaltia i que brinda les màximes garanties per desenvolupar un esdeveniment de la dimensió que ha adquirit Infarma.

En nom de l’organització d’Infarma, el president del Col·legi Oficial de Farmacèutics de Madrid, Luis González Díez, vol agrair “la confiança dipositada per tots els professionals i empreses que participen i fan possible Infarma”. Així mateix, ressalta que “els organitzadors continuen treballant junts perquè la pròxima cita torni a ser un èxit i es converteixi en el referent d’un sector que està implicat al cent per cent en la sortida de l’actual crisi sanitària i a contribuir a la ràpida recuperació econòmica del país”.