Estàs aquí: Inici > Món col·legial > La Festa Infantil omple el Col·legi de l’esperit del Petit Príncep

La Festa Infantil omple el Col·legi de l’esperit del Petit Príncep

17 desembre 2018

Aquest 12 de desembre el Col·legi es va omplir de rialles, màgia i l’esperit del Petit Príncep amb motiu d’una nova Festa Infantil del COFB. Una sala d’actes plena, va ser novament testimoni d’aquesta celebració tan especial  per petits i grans.

Els més petits van fruir d'allò més de l'espectacle de titelles "Els viatges del Petit Príncep".

Els més petits van fruir d’allò més de l’espectacle de titelles “Els viatges del Petit Príncep”.

Desenes de nens i nenes van gaudir d’una xocolatada, d’activitats de màgia amb el mag Willy Wonka  i, tot seguit, de la mà de  la Companyia Petit Bombay tots van poder fruir de  la funció “Els viatges del Petit Príncep”, un espectacle de titelles que serveix per celebrar el 75è aniversari de la primera edició  d’aquesta obra universal  de l’escriptor Antoine de Saint-Exupéry que transmet idees i valors que van apropar a petits i grans a l’esperit nadalenc.

En acabar, es va fer el lliurament dels premis a les obres guanyadores de la X edició del Concurs de Dibuix Infantil.  Feina complicada la de triar entre els 50 treballs presentats, al voltant del tema “El Nadal del Petit Príncep”, però finalment les guanyadores i guanyador han estat…

En la categoria de 4 a 5 anys: Tomàs Ripoll

En la categoria de 6 a 7 anys: Cristina Pacha

En la categoria de 8 a 9 anys: Daniela Cubero

En la categoria de 10 a 11 anys: Marlen Olacia

La Comissió de Cultura del Col·legi, que organitza anualment la festa infantil i el concurs de dibuix infantil, i tot el COFB, us esperem l’any que ve!

Informació relacionada:
X edició del Concurs de Dibuix Infantil del COFB: “El Nadal del Petit Príncep” (Novembre 2018)

Amb la col·laboració de: