Estàs aquí: Inici > Destacats > Publicada la Memòria del COFB: quines accions han estat més rellevants el 2019?

Publicada la Memòria del COFB: quines accions han estat més rellevants el 2019?

1 desembre 2020

Després d’un 2020 molt intens i marcat, sens dubte, per la pandèmia provocada per la COVID-19, no hem volgut deixar passar l’oportunitat d’aturar-nos un moment i fer un repàs detallat del que va donar de si el 2019.

Quines van ser les accions més rellevants pel COFB? La resposta la trobareu a la Memòria 2019 del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, que està disponible al següent enllaç, i al timeline interactiu que permet consultar, mes a mes, tot el que va donar de si l’any.

Clica a la imatge per accedir a la memòria 2019 del COFB.

Els temes principals de 2019

Com a temes principals, trobareu, d’una banda, la celebració dels 10 anys del Programa de detecció precoç de càncer de còlon i recte, així com les campanyes significatives del 2019, que heu impulsat les farmàcies: les dues onades d’“Atenció Pell 365”, per sensibilitzar de la importància de protegir-se del sol durant tot l’any i la campanya sobre la importància de la recepta en medicaments que requereixen prescripció mèdica (ibuprofèn, paracetamol i antibiòtics).

A l’apartat de Formació, repassem, entre altres, el total d’activitats formatives que s’han impartit i el nombre d’assistents, així com les activitats que més interès han despertat i les novetats d’Àgora Sanitària. Un altre dels temes abordats al llarg d’aquesta edició és la celebració d’Infarma Barcelona 2019, i el balanç d’aquest congrés i saló de referència per al sector farmacèutic.

També fem un recull dels temes que més interès van tenir per als mitjans de comunicació i de les reunions que la Junta de Govern va celebrar a diversos punts de la província de Barcelona. Tot plegat, sense deixar de banda la Diada del Farmacèutic, les beques i premis col·legials per potenciar la investigació, les accions de Responsabilitat Social Corporativa i la reorganització de la presència digital del COFB -que té com a fet destacat la renovació de www.cofb.org, actual porta d’entrada a tots els continguts i espais digitals del Col·legi-.

El timeline interactiu de la memòria del COFB

Qui mou el col·legi? Comissions, departaments i col·legiats

Finalment, la Memòria conclou amb l’Annex “Qui mou el Col·legi?”, compost per tres apartats: Comissions, en què es desglossen els objectius de les 8 Comissions delegades de la Junta de Govern; Departaments, on s’exposen les activitats més rellevants dutes a terme el 2019 per cadascun dels Departaments de la institució; i Col·legiats, dedicat a tots vosaltres, els més de 8.900 col·legiats de la província de Barcelona.

Accedir a la Memòria 2019 i consultar les publicacions anteriors (Via cofb.org)